יאניס ספרופולוס / השחקנים של יאניס ספרופולוס עם זכיה ראשונה במפעל מאז 2017 אחרי 69:86 על מכבי ראשלצ בגמר בחולון • המפסידים שיחקו עם שחקן זר אחד בלבד, ועלו בחמשייה הפותחת עם 3 שחקני נוער ולא נשארו להנפת הגביע בסיום. הייתה עונה ארוכה, אבל אנחנו לא חושבים על זה, נחשוב על זה אחרי העונה. בזמן שלא מעט זרים בישראל, כולל כמה ממכבי תל אביב, החליטו לעזוב את הארץ ולשוב למדינותיהם בעקבות משבר הקורונה העולמי, מאמן הצהובים, יאניס ספרופולוס, החליט שהוא נשאר בישראל יחד עם משפחתו. נתק בשיחות גוש השינוי עם עבאס, בחירות חמישיות שוב על הפרק. הם כנראה הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב ביורוליג. מכבי תא ערכה את האימון המסכם שלה לפני המשחק הקריטי באיטליה בחמישי (21:45) והמאמן היווני החל במלחמה הפסיכולוגית:

הנוקאאוט של יאניס ספרופולוס לצסקא מוסקבה / מליניאק מאמן מכבי תל אביב עשה בית ספר למאמן היריבה דימיטריוס איטודיס, שחשב שלאותלו האנטר ולסקוטי ווילבקין אין תחליפים וניסה להדביק להם עבירות. לפי העיתונאי צ'מה דה לוקאס, הקבוצה הרוסית מעוניינת שטרינקיירי מבאיירן יהיה מחליפו של איטודיס, אך בשל הצעה שקיבל מווירטוס בולוניה, מאמן מכבי תא הפך למועמד בכיר וכעת מחכים לתוצאות בפיינל פור היורוליג המאמן היווני על הצלחת מכבי תאהמאמן היווני של מכבי תל אביב. סקוטי ווילבקין הוא המנהיג שלנו מכבי תל אביב מוכנה לכוכב האדום בלגרד ולחזרה של כספי ליורוליג, היווני: יאניס ספרופולוס נראה קצת חסר אונים, הוא הרגיש והבין לאורך דקות רבות במשחק כי הוא בצרה ולקח פסק זמן אחרון 3 וחצי דקות לסיום, אבל בניגוד למצבים דומים במשך העונה, לא הייתה כל השפעה לפסק הזמן שלקח.

ספרופולוס ×
ספרופולוס ×"×"א×'×" ×"עיקרית ×"יא ל×"ישאר ×'ריאים ישראל ספורט from isport.co.il
דני מרון) עבור ספרופולוס זהו בסך הכל הגמר השני כמאמן מכבי תל אביב, והשלישי אם מחשיבים את גביע ווינר של העונה. סקוטי ווילבקין הוא המנהיג שלנו מכבי תל אביב מוכנה לכוכב האדום בלגרד ולחזרה של כספי ליורוליג, היווני: את בלאט הוא הרגיז, עם שאראס הוא התעמת, את שחקניו הוא השעה באמצע משחק, ומפיני גרשון הוא ספג בעיקר יהדות. אל תשכחו להרשם לערוץ האיש שהחזיר את הצהובים לתלם: בשל כך, ובעיקר בגלל מבחן גוגל והעובדה שבעברית השתרשה יותר גרסת היאניס, מציע להעביר ליאניס ספרופולוס. בזמן שלא מעט זרים בישראל, כולל כמה ממכבי תל אביב, החליטו לעזוב את הארץ ולשוב למדינותיהם בעקבות משבר הקורונה העולמי, מאמן הצהובים, יאניס ספרופולוס, החליט שהוא נשאר בישראל יחד עם משפחתו. יאניס ספרופולוס היה נרגש מאוד ואף הזיל דמעה: הנוקאאוט של יאניס ספרופולוס לצסקא מוסקבה / מליניאק מאמן מכבי תל אביב עשה בית ספר למאמן היריבה דימיטריוס איטודיס, שחשב שלאותלו האנטר ולסקוטי ווילבקין אין תחליפים וניסה להדביק להם עבירות.

השחקנים של יאניס ספרופולוס עם זכיה ראשונה במפעל מאז 2017 אחרי 69:86 על מכבי ראשלצ בגמר בחולון • המפסידים שיחקו עם שחקן זר אחד בלבד, ועלו בחמשייה הפותחת עם 3 שחקני נוער ולא נשארו להנפת הגביע בסיום

דני מרון) עבור ספרופולוס זהו בסך הכל הגמר השני כמאמן מכבי תל אביב, והשלישי אם מחשיבים את גביע ווינר של העונה. עד שיקבל אותה, הוא עושה רעש גם מחוץ למגרש. ברגע האחרון, נתניהו החליט להגיע לטקס לציון שחרור אילת. יש להם שחקנים טובים בהתקפה, אבל. יאניס ספרופולוס נחשב למאמן הגנה מבריק ומחזיק בשיא שלא נשבר מאז ימי אוברדוביץ', אבל האם הוא מתאים לאמן את מכבי תל אביב? את בלאט הוא הרגיז, עם שאראס הוא התעמת, את שחקניו הוא השעה באמצע משחק, ומפיני גרשון הוא ספג בעיקר יהדות. היווני, יאניס ספרופולוס, שהוביל בארבע השנים האחרונות את אולימפיאקוס, נמצא על סף חתימה באלופה הישראלית. מאמן מכבי תא דיבר במסעת לקראת המפגש מחר (ה', 21:05) מול ז'לגיריס: הם כנראה הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב ביורוליג. 21 במרץ 1967 (בן 54) סלוניקי, יוון: מכבי הוא מועדון גדול עם מסורת ובשבילי זה כבוד גדול להאריך את החוזה ולהיות חלק ממשפחת מכבי. מאמן, מנטור ועכשיו גם דואג למלא את ההיכל. אני רוצה להודות לבעלים שנתנו לי את ההזדמנות.

יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) עוד הוסיף: מאמן, מנטור ועכשיו גם דואג למלא את ההיכל. אני לא יודע אם השחקנים יסכימו לחזור ולשחק חודש אחד. יאניס ספרופולוס (רויטרס) מכבי תל אביב התקרבה הערב (שבת) למינוי מאמן חדש. מכבי תא ערכה את האימון המסכם שלה לפני המשחק הקריטי באיטליה בחמישי (21:45) והמאמן היווני החל במלחמה הפסיכולוגית:

לא סח×'ק מנ×
לא סח×'ק מנ×"×™×' מי את×" יאניס ספרופולוס from www.ynet.co.il
היווני, יאניס ספרופולוס, שהוביל בארבע השנים האחרונות את אולימפיאקוס, נמצא על סף חתימה באלופה הישראלית. 21 במרץ 1967 (בן 54) סלוניקי, יוון: הם כנראה הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב ביורוליג. מכבי תא ערכה את האימון המסכם שלה לפני המשחק הקריטי באיטליה בחמישי (21:45) והמאמן היווני החל במלחמה הפסיכולוגית: דני מרון) עבור ספרופולוס זהו בסך הכל הגמר השני כמאמן מכבי תל אביב, והשלישי אם מחשיבים את גביע ווינר של העונה. מאז הגיע לארץ, לפני 20 חודשים, הוא הודח פעמיים ברבע גמר גביע. אני לא יודע אם השחקנים יסכימו לחזור ולשחק חודש אחד. יאניס ספרופולוס (רויטרס) מכבי תל אביב התקרבה הערב (שבת) למינוי מאמן חדש.

יאניס ספרופולוס היה נרגש מאוד ואף הזיל דמעה:

אני רוצה להודות לבעלים שנתנו לי את ההזדמנות. עם 3,000 אוהדים ביציעים, הצהובים רשמו את הניצחונות הכי גדולים שלהם העונה ביורוליג, כשגברו 94:99 על מוליכת הטבלה, ברצלונה ומאמנה שארונס יאסיקביצ'יוס בתום. לא התחלנו את המשחק טוב, לא התחלנו אותו כמו שרצינו ותכננו. הנוקאאוט של יאניס ספרופולוס לצסקא מוסקבה / מליניאק מאמן מכבי תל אביב עשה בית ספר למאמן היריבה דימיטריוס איטודיס, שחשב שלאותלו האנטר ולסקוטי ווילבקין אין תחליפים וניסה להדביק להם עבירות. מכבי תא ערכה את האימון המסכם שלה לפני המשחק הקריטי באיטליה בחמישי (21:45) והמאמן היווני החל במלחמה הפסיכולוגית: השחקנים של יאניס ספרופולוס עם זכיה ראשונה במפעל מאז 2017 אחרי 69:86 על מכבי ראשלצ בגמר בחולון • המפסידים שיחקו עם שחקן זר אחד בלבד, ועלו בחמשייה הפותחת עם 3 שחקני נוער ולא נשארו להנפת הגביע בסיום מכבי הוא מועדון גדול עם מסורת ובשבילי זה כבוד גדול להאריך את החוזה ולהיות חלק ממשפחת מכבי. יש להם שחקנים טובים בהתקפה, אבל. יש לי פיתרונות לסגל הקצר (ה', 21:05, ספ' 5) תגיות. המצב פה תחת שליטה למרות שמכבי תל אביב אישרה לזרים שלה לעזוב את תל אביב ולשוב לארצות הברית, המאמן היווני החליט להישאר בארץ חרף התפרצות נגיף הקורונה. יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) הקהל חזר להיכל ומכבי תא חזרה בענק. מאמן, מנטור ועכשיו גם דואג למלא את ההיכל. יאניס ספרופולוס, האיש שהפך את אולימפיאקוס ליובנטוס של הכדורסל, ממשיך לחפש הכרה כאחד המאמנים הטובים באירופה.

הנוקאאוט של יאניס ספרופולוס לצסקא מוסקבה / מליניאק מאמן מכבי תל אביב עשה בית ספר למאמן היריבה דימיטריוס איטודיס, שחשב שלאותלו האנטר ולסקוטי ווילבקין אין תחליפים וניסה להדביק להם עבירות. במכבי לא זוכרים מתי היה קונצנזוס כה גדול סביב מאמן 15/12/2019. נתק בשיחות גוש השינוי עם עבאס, בחירות חמישיות שוב על הפרק. לא התחלנו את המשחק טוב, לא התחלנו אותו כמו שרצינו ותכננו. בשל כך, ובעיקר בגלל מבחן גוגל והעובדה שבעברית השתרשה יותר גרסת היאניס, מציע להעביר ליאניס ספרופולוס.

ספרופולוס צריך ל×
ספרופולוס צריך ל×"פסיק עם ×"ניסויים מליניאק from ynet-images1.yit.co.il
למרות התפשטותה של מגפת הקורונה ובעוד זרים אחרים בחרו לעזוב את ישראל, מאמנה של מכבי תל אביב החליט להישאר בתל אביב עם משפחתו ולא לחזור ליוון. מאז הגיע לארץ, לפני 20 חודשים, הוא הודח פעמיים ברבע גמר גביע. יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) עוד הוסיף: השחקנים של יאניס ספרופולוס עם זכיה ראשונה במפעל מאז 2017 אחרי 69:86 על מכבי ראשלצ בגמר בחולון • המפסידים שיחקו עם שחקן זר אחד בלבד, ועלו בחמשייה הפותחת עם 3 שחקני נוער ולא נשארו להנפת הגביע בסיום אל תשכחו להרשם לערוץ האיש שהחזיר את הצהובים לתלם: במכבי לא זוכרים מתי היה קונצנזוס כה גדול סביב מאמן 15/12/2019. כצפוי יאניס ספרופולוס האריך חוזהו במכבי תא לעוד שנתיים • רועי כהן ('ערוץ הספורט'): יאניס ספרופולוס היה נרגש מאוד ואף הזיל דמעה:

אני לא יודע אם השחקנים יסכימו לחזור ולשחק חודש אחד.

הם כנראה הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב ביורוליג. את בלאט הוא הרגיז, עם שאראס הוא התעמת, את שחקניו הוא השעה באמצע משחק, ומפיני גרשון הוא ספג בעיקר יהדות. מאז הגיע לארץ, לפני 20 חודשים, הוא הודח פעמיים ברבע גמר גביע. אל תשכחו להרשם לערוץ האיש שהחזיר את הצהובים לתלם: עד שיקבל אותה, הוא עושה רעש גם מחוץ למגרש. לפי העיתונאי צ'מה דה לוקאס, הקבוצה הרוסית מעוניינת שטרינקיירי מבאיירן יהיה מחליפו של איטודיס, אך בשל הצעה שקיבל מווירטוס בולוניה, מאמן מכבי תא הפך למועמד בכיר וכעת מחכים לתוצאות בפיינל פור היורוליג לא התחלנו את המשחק טוב, לא התחלנו אותו כמו שרצינו ותכננו. כצפוי יאניס ספרופולוס האריך חוזהו במכבי תא לעוד שנתיים • רועי כהן ('ערוץ הספורט'): המצב פה תחת שליטה למרות שמכבי תל אביב אישרה לזרים שלה לעזוב את תל אביב ולשוב לארצות הברית, המאמן היווני החליט להישאר בארץ חרף התפרצות נגיף הקורונה. יאניס ספרופולוס (איציק בלניצקי) הקהל חזר להיכל ומכבי תא חזרה בענק. עם 3,000 אוהדים ביציעים, הצהובים רשמו את הניצחונות הכי גדולים שלהם העונה ביורוליג, כשגברו 94:99 על מוליכת הטבלה, ברצלונה ומאמנה שארונס יאסיקביצ'יוס בתום. ברגע האחרון, נתניהו החליט להגיע לטקס לציון שחרור אילת. נתק בשיחות גוש השינוי עם עבאס, בחירות חמישיות שוב על הפרק.

אני לא יודע אם השחקנים יסכימו לחזור ולשחק חודש אחד יאניס. הנוקאאוט של יאניס ספרופולוס לצסקא מוסקבה / מליניאק מאמן מכבי תל אביב עשה בית ספר למאמן היריבה דימיטריוס איטודיס, שחשב שלאותלו האנטר ולסקוטי ווילבקין אין תחליפים וניסה להדביק להם עבירות.